INFECT ME WITH YOUR LOVE AND FILL ME WITH YOUR POISON

Godkväll. Ligger och lyssnar på Kanye West i mina lurar. Någon mer som ska se honom i sommar?? Om mitt schema tillåter hoppashoppashoppas jag att jag är en i publiken. Spenderat eftermiddagen med min syster. Vi yrade runt på Gekås. Jag kan tycka det är lite små mysigt men har man en halv stressad, hungrig syrra som drar i vagnen blir den sköna balansen något rubbad, haha... Tillslut fick hon sin BK mat och jag min Thai-tallrik. Handlade ljuslyktor och standard skiten man slänger ner, hårnålar, läppglans, deo m.m.
Får börja blogga från kontoret här hemma från "allas" data istället så kan jag lägga in bilder medans min är på lagning. Drar igång med projekt rum & gaderob ordentligt nu i dagarna så jag kanske lägger upp plagg jag inte vill ha. Vet inte rikigt vad som döljer sig längst in och jag är sämst på att rensa. Får bita ihop och tänka på hur fint det kommer bli sen.

Vi ses i drömmarna. Kärlek / Mrl.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0