Nya kuddar, ååh jag längtar!! :)



Är redan igång med att planera mitt nya rum och vill att det ska vara harmoniskt och kärleksfullt. Det blir ingen målning av väggar eller stor förändring innan sommaren då mamma är ledig men jag tittar på inredningsdetaljer så fort jag får chansen. Hittade dessa fina kuddarna som passar perfekt! Fina va :)? Tills mitt rum är klart får dom ligga ute i soffan på ovanvåningen. Nu ikväll har jag gjort ett seriöst försök med att plåta lite vårnytt jag har i min gaderob och det är bland det roligaste jag vet att fota, kan skapa så otroligt coola bilder med bara lite vinkel och fantasi. Har även varit en snäll dotter och hängt upp tvätten som jag lovade pappa. Dock är jag väldigt glömsk så en lapp är ett måste annars har en ny tanke poppat upp på noll tid =) Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0