I give you, spring @ my place


jättefin öppning i ryggen som en triangel

dress it up or down, converse vs. klackar



tre av alla mina barn, pose and smile hahaha!! =)






Notera färgerna. Visst ger det en känsla av svalt och avslappnat. Kolla igenom din gaderob och sätt ihop roliga kombinationer. Bygg upp en bas och samla på dig nyckelplaggen du kan matcha till allting. Såsom vita,svarta tröjor, linnen och toppar. Gör samma sak med byxor, skor och jackor. Ta inte första bästa tröja utan se vilken som sitter snyggt för just din byst eller längd. Är den benvit eller mer champagnefärgad? (tror ni hajjar vad jag menar)
Jag brukar dela upp mina månader.
Tex: Januari - Smink och underkläder Feb - Byxor och legins.. osv, det funkar hyfsat bra och försöker handla efter säsong. Söta toppar på våren och tjockatröjor när kylan kryper på. Jag har en strikt budget men min svaghet är skor. Jag har alltid tusen anledningar till att köpa ett par till, haha. Jag hoppas jag fortsätter blogga rikigt mycket nu och fixar den jäkla designen så det blir lite roligare att titta förbi.

Kärlek / Mrl.S



Kommentarer
Postat av: Evelina

vilken fin stil du har!!kram

2011-03-24 @ 16:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0