upp och ner.. ner och upp

Heeeej. Tänkte bara "blogga av mig" lite. Ikväll har jag fikat med Per och Tobbe. Väldigt mysigt och rogivande.
En av dessa två sköna herrar bor bara ett stenkast ifrån mig och bjöd på kaffe och mycket skratt. Förstå mig rätt nu men när jag kom hem fick jag världens down känsla.
Jag är inte olycklig på något sätt men fyfasen va seg jag blev. Nästan lite ledsen och bara trött på allt. Kan få det ibland utan att rikigt veta varför. Är man ledsen eller har en period i sitt liv då det går lite dåligt är det inte så konstigt att man får det men det bara kom från ingenstans. Satte mig ner hemma i sängen och tog djupa andetag, lyssnade på pepp musik och nu känns det lite bättre iallafall. Så tråkigt när man har såna kvällar. Usch usch... Bad feeling go away!! Känns inte som något trix kommer funka ikväll utan det är väl bara att gilla läget. Imorgon är det en ny dag, med nya tag Kraaaam / Mrl.S

Kommentarer
Postat av: Pau

hahaha Äslkling det kallas Kaffe ångest :) Det blir så när man dricker mycket kaffe på en kväll.. och flera dagar i rad... akta dig så du inte blir som mig...kaffe beroende med kronisk ångest :P haha Nu vet du ;) let it go o chilla

2011-05-02 @ 01:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0