Kaffeångest??!



Tjenis pen... Idag mår jag precis som vanligt=) Min kloka äldsta syrra säger att det kan/är kaffeångest?!! Har aldrig hört talas om skiten dock är hon en mycket klok kvinna (som lever på kaffe) så det kan säkert stämma. När jag hälsade på i Sjöstaden nu sist gick jag från 1 kopp till 6,7 om dagen, haha... Direkt när jag kommer hem till mamma och pappa gick jag in i vanliga rutinen igen. Jag vet inte men huvudsaken är att idag är en toppen dag. Ligger och chattar med en kär vän som är i Shanghai nu.
Han har varit på rullskidsko disco, hur fett lät inte det! Gosh...

All kärlek / Mrl.S


Kommentarer
Postat av: Pau

HA HA HA HA HA HA !!!!!!

2011-05-16 @ 02:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0