mina rum, mina regler...



say: yeah x3
Kan inte sova. Men det är bara bra. Ikväll följde jag med mamma på deras drejträff som dom har varje onsdag. Så jäkla kul, men svårt!!! Kommer ta mig dit nästa vecka igen. Snart är det även färdigt för att börja inreda min walk in closet! Ska bli så kul att göra om mitt rosa lilla flickrum och rummet jämte mig (som just nu är kontor) till min gaderob. På mitt rum där jag har sängen kommer stilen vara minimalistisk-vintage medans gaderobsrummet kommer vara tok-minimalistisk och super modernt med små inslag av personliga foton och modemagasin. Det ska nästan vara sterilt och symmetriskperfektion. Nu blir det film =) Pusspuss / Mrl.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0