På bättringsvägen

Jag fick sovmorgon, kaffe vid sängen och mat direkt när jag steg upp. Kunde inte fått en bättre start på dagen och även om hostan inte vill ge med sig så kunde jag inte motstå att åka och handla med mamma & pappa. Fick tag på en farsdag present tillslut. Hade tänkt att köpa en fin tröja som pappa önskade sig men den knallade han och köpte själv så det fick bli en annan sak. Vet dock inte om han läser min blogg eller inte så det kan jag inte säga vad det blev!
Fick med mig en jacka, en sjal och en PANG GOOO tröja hem i mina shoppingkassar, man mår lite bättre med tillskott i klädkammaren. Ett varm dusch, choklad och en bra film har jag tänkt att ägna min tid åt ikväll. Jag och Valentino kommer nog överleva denna lördagen också,hahaha...


Bye bye, you are amazing

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0