TVÅ NÄTTER - 24 TIMMAR

Nu har det gått snart 26 timmar sedan jag fick hem Valentino. Min lilla prins. Nu har vi lagt oss i sängen och han har så bra rutiner. Igår natt kurade han ihop sig i min armhåla vid samma tid och sov som en ängel hela natten. Kissade och åt lite vid sju tiden och sedan gick vi upp vid tio tiden. Nu har han precis krupit ur min armhåla och kurat ihop sig vid mitt huvud. Han är så liten och go, så lugn och snäll. Hela denna dagen har handlat om lek och bonda. Han sover också mycket det lilla pyret. En riktigt liten boll fylld av kärlek och nyfikenhet har jag jämte mig just nu.
Kunde haft det sämre...

Godnatt min vän. Du är bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0