Valentino...

Livet som "mamma" rullar vidare. Testa gränser och ut på äventyr går hand i hand tills hans blir jätte trött och somnar i min famn, gärna med huvudet mot min hals. Men han är lugn och snäll, så gosig och rar. Just nu äter han och kommer nog när som och vill kura ihop sig för att somna. Han gillar verkligen inte min dator, han blir upprörd och avis när den får ligga i knät och inte han, hahaha...
Valentino gillar också att sitta och bara titta ut genom fönstret, se på den stora världen där ute. Man kan rikigt se hur han längtar att få gå på jakt och äventyr. Men än är han för liten och väldigt väldigt nära mig.

Godnatt min vän önskar jag & Valentino / Mrl.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0