REASON TO SMILE


Hejhej fina läsare. Nu är jag igång! En timmas samtal. Inga tårar men ett starkt illamående genom hela samtalet. Mycket att ta in och nu ska jag verkligen kämpa, blandade känslor men känner mig mest peppad! Kommer inte gå in på behandlingmetoder eller vad vi jobbar med specifikt men om man har en trappa och längst upp är målet så är jag på första trappsteget nu och det är en lååång trappa kunde vi konstatera idag. Men som sagt, jag är igång och nu börjar en tuff period. Är så stolt över mig själv och att jag tagit tag i detta. Efteråt gick jag och mamma för att äta och kikade i affärer. Allt jag vet är att jag vill i mål. NU! :)

All kärlek
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0