SCARED



Ge mig sommar så jag kan dansa runt i mina röda darlings!

Hej underbara :)! Ligger i sängen och har fortfarande inte tittat på veckans avsnitt av 30 grader i feb... MÅSTE hålla mig vaken så jag får se det ikväll.
På onsdag "smäller" det. Då börjar samtalen och behandlingen av min (enligt mig) sjukt svåra fobi. Lite tankar inför samtalen är väl "Det kommer aldrig gå... Hur kommer allting gå till... Måste jag se bilder & filmer?"
Tusen tankar som stör min fokus. Ständig oro! Har kopplat bort att det faktiskt startar i nästa vecka under hela påsken och jobbat på som vanligt. Jag är ledig på tisdag och har självklart klämmt in en må bra dag i Borås som förhoppningsvis ska göra mig lugn. Känner bara nu genom att blogga om det hur tankarna börjar snurra runt, vill gärna få lite sömn inatt så nu tänker jag koppla bort igen tills onsdag. Missförstå mig inte utan jag vill verkligen detta men det tär mer än jag kunde ana. Vill bara att det ska vara över!!! Snart snart :)
Sov gott. All kärlek :)
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0