Yalla yalla.




Hej fina :). Hoppas veckan varit bra. Känns som denna veckan varit ovanligt lång, som om tiden inte spinner på i samma takt. Det är säkert för att jag väntar på min nya telefon :D!!! Yepp, jag ska överge min BB för i tisdags beställde jag en Iphone 4s.
Idag har jag spenderat dagen vid masthuggstorget med min mamma och moster.
Fått sålt lite gamla kläder, skor och saker jag velat bli av med en längre tid.
Efter loppisen drog vi och käka på Yalla Yalla och sedan tog jag och mammsen oss till kungsmässan. Handlade lite nya fina kläder för cashen jag drog in, hehe. Var ute efter ett fint skal till min nya telefon men hittade inget som föll mig i smaken. Nu ligger jag här i sängen och känner mig lite matt och trött. Hade faktiskt feber i fredags och haft halsont hela helgen. Lite tråkigt men just nu känns det helt okej.
Sänder dig massa goa kramar! Godnatt :)

Dare to dream.
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0