Usch usch.


Vaknade vid tio, kämpade mig upp vid halv elva och mer eller mindre trycker ner frukosten nu. Mådde så sinnes sjukt illa när jag vaknade, precis som att om jag rörde mig skulle jag spy. Därav varför jag låg kvar i samma ställning tills det var mer under kontroll. Jag vägrar att kräkas, det ska inte hända bara. Topp tre bland det värsta jag vet. Långsamt och en sked lite då och då, en slurp kaffe varvat med fruktsallad så börjar magen tacka mig för frukosten. Har en kopp kaffe, fruktsallad, vitaminvatten och två olika yoghurt varav en med musli och russin i. Så fort jag fått i mig detta ska jag vila lite till, vill gärna kunna ta en prommis i det fina vädret. Behöver den friska luften bara jag klär på mig rikigt!!! Usch usch, detta är inget kul alls. Men som sagt, det går över om några dagar.
Puss puss :)
I can get through this
M

Kommentarer
Postat av: bert

puss & kry från bert!

2012-03-07 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0