NÄR INGENTING VILL FUNGERA

Godmorgon. Har inte sovit en blund inatt, har alltså fortfarande inte gått och lagt mig och det är så himla typiskt. Jag vet precis hur det kommer bli idag bara för det.
Alla mina inbokade grejer kommer att bli uppskutna ev uteblivna. Det är inte hela världen men hade sett fram emot att vakna tidigt och vara vaken hela dagen.
Min kropp fungerar så konstigt ibland, somnar jag vid ca 21 vaknar jag ALLTID vid ca 02 eller 03 och sedan vägrar den att somna om!! Men går jag upp vid tex 08:00 blir jag panik sömning/kan decka på en sekund anywhere vid 17 tiden. Skulle jag ta en power-napp då blir jag omöjlig att väcka och skulle det gå på något mirakulöst sätt gå att väcka mig blir jag jätte sur och så är jag vaken hela natten. Suck... Nu har jag bestämt mig för att jag ska gnugga tröttheten ur mina ögon och se på minst 1 film och försöka vara vaken tills det inte går längre. Sova max 3 timmar under dagen och läsa som en tok på kvällen. Det blir jag alltid trött av, DET MÅSTE FUNKA. Men vad gör man när inte super knepen fungerar längre?!! När att somna-på-favvo-sidan-lyssna-podcast-blunda-måla drömmar slutar fungera???

Hoppas ni får en underbar dag. Kärlek mina vänner / Mrl.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0