min lilla hjälte

Valentino vill tydligen inte sova. Han har sovit i mammas famn hela kvällen och nu lekar han med sin favvo leksak, en gammal strumpa, hahaha... Han är glad, han är lycklig och full med liv. Det bästa av allt är att han är bara min, min älskade som gör mig så glad. Jag är rädd för att lämna honom, orolig när han klättrar för högt och undrar så vad han tänker på när han tittar rakt in i mina ögon. Minns första natten när han var så liten och kurade ihop sin lilla kropp i min armhåla, ville bara vara nära och få kärlek. Han är fortfarande lika gosig, lika charmig men oj vilken tuffing han blivit. Tror han är kung i huset och blir bortskämd av alla som lägger sina ögon på honom.

Du betyder så mycket för mig, värd varje sekund. Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0