Slarvig toffs och fina ord




God jul kära hjärta, hoppas allt är väl med dig. Snaaaart kommer tomten och jag har egentligen inte önskat mig någonting speciellt. Så allt jag får kommer mer eller mindre bli total suprise. Har suttit på skype en stund och pratat med en vän som har en stor plats i mitt hjärta och inte för att jag var på dåligt hurmör innan men åååh nu är jag dunder glad, lycklig och lite små sömnig. Jag har inte köpt en end julklapp än...
P A N I C A T T H E D I S C O!! Det är ett tag kvar men jag kommer säkert ändå vara ute i sista stund och stressa som en virr-majja. Typiskt mig.
Passa på och njut av alla fina jul sånger, all god mat och din kära familj. Det ska jag göra. Familjen kommer alltid först, oavsett. Föralltid.

Be you, The world worships the original

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0