25 december

Godmorgon. God jul min vän:)!! Hade en väldigt mysig jul med familjen igår. Det känns nästan lite fånigt ibland när man är sådär glad och kan nästan inte med att tacka för allt fint en tusende gång, hahaha...
Jag kom hem sent igår, vid ett ungefär och somnade säkert inte innan två. Vaknade nu vid fem och jag vet inte riktigt varför jag inte kan somna om. Är väldigt trött, liten små frusen och nästan liten matt men jag ska ligga kvar tills jag inte kan bärga mig efter en kopp honungsvatten. Valentino brukar alltid vakna vid kvart över sju. Inte innan, inte efter utan kvart över sju då måste han upp och busa lite med alla leksaker eller ta sig en runda i huset för att checka av. Nu sover min älskade lilla pojke djupt så jag väntar med att slå på en film tills han vill gå upp :)

Idag ska vi fira med andra sidan släkten, alltså pappas sida. All kärlek.

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0