FÖR DET FÖRSTA, FÖRLÅT MIG. FÖR DET ANDRA, JAG ÄR KÄR I LITA TAUPE

Heeej. Min Mac har gått sönder och kommer få blogga från mammas. Funderade på att lägga bloggen på hyllan tills den blev klar men jag insåg hur mycket jag saknade att skriva av mig. Ber om ursäkt för min frånvaro och jag ska bättra mig.
Imorgon ska jag ta bort lister och göra klart för målning av tak i min nya gaderob och när jag kommer kämpa så för att få det fint vill jag även kunna ha lite nytt i den. Klickade hem två jätte fina skor och varje gång jag tittat så har Lita taupe by Jeff Campell varit slut, men så äntligen hittade jag dom i stl 37!!!  Åååh gissa om jag kommer somna lycklig ikväll =)

beställade hem dom från Henrykole.se

beställda från have2have.se, Kilklack Samantha röd =)
Puss alla finisar / Mrl.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0