ÄR DET INTE VACKERT ATT MISSLYCKAS IBLAND? - JAG BÄR TYNGDEN UTAV RYMDEN

Jag ligger och tänker på en sak. Är det inte vackert att misslyckas ibland? Skratta åt sig själv i efterhand och omedvetet dra på smilebanden. När man lever för stunden och bara släpper allt. Det är sällan "hela världen" så varför inte låta hjärtat bestämma?
En sekund kan förändra allt. Ett leende kan leda till en kram. Jag låter nog mitt hjärta bestämma för mycket, hahaha.. men när allt kommer omkring är jag väldigt lycklig och sitter precis just nu och små fnittrar för ingenting. Lycka


"fått en flaska i huvudet, legat sövd på akuten, varit död i minuter hela själen var bruten..." eftersom jag vet att allt ordnar sig med tiden och händelser får oss att växa så skulle jag nog göra det tusen gånger om =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0