Detaljdrömmar


Halsband Gina Tricot, armband Nelly.com & scarf från Zara

Mår mycket bättre, fick med mig en jätte fin scarf från Zara sist jag handlade lite. Kan tänka mig att rocka i den London 2012!! (Hoppas hoppas...) Hinner blogga nu lite innan mamma kommer hem, har packat bikini och ska åka och simma. Jag har egentligen inte tålamod för att simma men i lagom mängd kan även en sprall-fia som jag tycka att den kan vara skönt. Får se hur lång tid det tar innan jag tror att jag är en delfin och ska ner till botten. Jag spenderar alltid mer tid under vattnet och kommer helst upp när jag måste, för att ta luft vill säga.
Ha en fin måndag =)

Kärlek till dig min vän

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0