Above it all

Hej min vän. Lång dag, upp tidigt för möte och framsteg. Otroliga framsteg, beröm i överflöd och inte en enda tår. Så otroligt glad för detta. En belöning och tacksamhet emot mig själv, check. I form av Marc Jacobs. Nu tänker jag trappa ner på de matriella belöningarna och kanske ta en glass eller äta en god lunch efter för att inte om utan NÄR jag når mitt mål vill jag handla ett par nya skor. Inte vilka skor som helst, nej nej. Dom är allt, l o v e l y n s i c k. Finns egentligen ingenting som säger att jag inte kan få köpa dom imorgon. Bara att knalla in i butiken, dra kortet och gå men det skulle inte kännas lika bra. Jag vill kämpa för dom. Dom är så jäkla snygga, beyond verkligen!

Det är ett par Gucci sneakers. Förmodligen skulle jag inte våga använda dom, hahaha! Där är jag inte än, längst upp på den långa trappan men när jag är i mål ska jag go bananas i mina nya G sneakers.

Ett avsnitt av Boardwalk Empire sedan dags att nana. All kärlek sänder jag dig.

En bild från morgonpromenaden i majorna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0