MY NEW YEARS RESOLUTION

Hej, kan inte somna om så jag tänkte att jag skriver några rader istället. Har inte skivit ut mitt nyårslöfte för iår. Jag har alltid den traditionen med mig själv och försöker till det yttersta.
Detta löftet kan bara jag bestämma över, det är bara jag som kan känna och styra över denna känslan. Det handlar om mig och min egen syn på mig själv.

My new years resolution: Wake up feeling beautiful everyday ♥

Har haft lite svårt att komma på något som kändes rätt men på självaste nyårsafton blev det till en självklarhet. Jag tycker det ska komma utav sig själv. Ibland känns det som man vill stanna upp, pausa världen en stund och få andas. Allt omkring går så fort, jag hinner inte med. Men i detta löftet får jag återgå till varje dag, 7 dagar i veckan. Och jag bryter det inte om jag har en bad hair day eller fäller en tår så kinderna blir saltiga och ögonen utstrålar skör blick. Det handlar inte om utsidan, det handlar om känslan inuti. För känns det inte bra inom mig kommer min utsida falla sönder rakt framför mina ögon väldigt snabbt. Fokusera på insidan, vad som gör mig lycklig och känna mig vacker varje dag. Känna tacksamhet för allt fint jag har.

Somnade direkt efter kvällsmaten igår, runt halv sex och vaknade igen för en liten stund sedan. Var helt slut och orkade inte ens äta upp. Somnade nästan mitt i en tugga, hahaha... Nu tänkte jag gå ner till köket, ta mig lite fil och sätta på en film. Hoppas din dag blir allt du önskar av den. All kärlek

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0