LATE NIGHT UPDATE

Borde blogga mer. Borde bli mycket bättre på att uppdatera. Jag tycker faktiskt att det är rikigt kul. Men jag är för feg för att dela med mig av mycket som händer i mitt liv känns det som. Jag väljer och plockar bort mycket som nog egentligen skulle vara ganska intressant att läsa om. Jag har sagt till mig själv hundra tusen gången att skaffa en fin design och layout hit till bloggen men kommer aldrig till skott. Det hinns väl med det också, nu måste jag iallafall sova. Kom hem för en timma sedan, har läst mina favvo bloggar och ställt klockan på 07.38.
Haha det är så typiskt mig, inte 07.35 för det blir för tidigt och absolut inte 07.40 för då är klockan redan tjugo i, hur sjukt!
Godnatt kära du. Massa goa kramar =)

Dear God. Thank you for this beautiful life and forgive me if I dont love it enough
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0