E S C A P E



Hejhej. Har kollat på mello ikväll och nu har jag intagit sängen. Igår kunde jag stå på benen utan att må illa eller klaga över värk i hela kroppen. Sååå skönt :)!!! Mår ännu bättre idag även hostan inte vill ge med sig. Bestämde mig för gå på lovsångmässa igår kväll och komma utanför dörren. Satte upp håret i en knut och sen bar det iväg.
Har jobbat väldigt mycket helger det senaste och även om jag älskar det så blir det automatiskt att jag inte kan gå i kyrkan på söndagarna vilket har varit en väldigt stor förlust för mig. Kändes extra härligt igår så som jag har mått den senaste veckan. Hahaha...
Nu lämnar jag denna influensan bakom mig, heeeej dåååå.
Ha en fin lördag kväll, be humble! PUSSPUSS :)
M


Två bilder från igår innan mässan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0