Framsteg.

Godkväll. Mår bättre. Iallafall för stunden. Har fått Zyx citron och tagit en inför natten (halstablett/smärtstillande som lindrar vid halsont). Gick upp och tog mig två frallor, ville inte ta två alvedon på tom mage. Började väl knapra på ena frallan vid halv tio och nu är båda nere. Det är mammas hemmabakade som jag tycker så galet mycket om men det spelar ju ingen roll när magen direkt säger ifrån!?!! Om ni visste vad den gör ont och är orolig. Näsan rinner och kroppen är matt, jag skakar och fryser. Precis sett klart på en dokumentär på svtplay och tänkte kolla på en till innan jag somnar. Har sovit gott när jag väl somnat iallafall, alla dagarna jag har varit sämre. Det är jätte värdefullt, nästan lite för bra eftersom jag inbillar mig att jag är mycket bättre och när verktabletterna börjat verka vill jag hitta på något och det får jag betala för BIG TIME i efterhand kan jag lova. Absolut ingen promenad ork eller större framgång till socialt liv idag, går mellan sängen och toaletten. Har en halv mugg med nyponsoppa, den har jag kämpat med sedan fem. Tänkte "sluka" den innan jag somnar. Hoppas på en god nattsömn ikväll också, mera krafter tills imorgon och en betydligt gladare uppdatering. (Förlååååt för att jag gnäller).

Thanks for making me a fighter
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0