Snuvan.



Två bilder från igår :)
Hej gullisar. Jag har blivigt sjuk, jepp. Jag har klarat mig hela vintern, genom kylan och nu har jag så sjukt ont i halsen. Feber och snuva är på ingång, känner mig varm och kall på samma gång. Kunde sova gott inatt iallafall så nu ska jag inte träna tills jag känner mig helt 100 men vill titta lite i affärer idag. Är ledig så då passar ju självklart snuvan på att säga hej hej hallååå...
Ner bäddad i sängen och varvar honungsvatten med min skivade apelsin. Ha en en fantastisk dag.

Blessed in the morning, blessed in the evening.
M

Kommentarer
Postat av: Zofie Jashari - 17år & är förlovad med en 17år äldre kille

Fin du är :)

2012-03-12 @ 21:11:56
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0