CALM DOWN, DEEP BREATHS

Inte en enda natt sedan den 8 oktober då du kom till mig, så liten och ynklig har jag behövt somna utan dig vid min sida. Varje kväll, varenda gång jag sovit hemma hos oss har du funnits vid min sida, lekt krig med mina gardiner, varit på jakt mitt i natten och utkämpat vilda fighter mot flugor och dina leksaker. Du har fått fånga mina tårar i din päls och värmt mina frusna händer. Du gör mina dåliga dagar till någonting fint och du är helt beroende av mig. Du litar på mig, när jag bär dig i min famn och pussar dig i hopp om att du ska fatta hur mycket jag tycker om dig.
Din kurrande mage kommer jag alltid vilja mätta och din törst är mitt ansvar att släcka. Du ger mig lugn och min kärlek är alltid din att ta av. Den ger jag villkorslöst och av glädje till dig.
Jag begär inte att du ska vara vid min sida varje natt, du har ditt liv, är ute på dina små äventyr men jag saknar dig just precis nu i denna stund.
Jag kommer ha så svårt att somna inatt, kommer lyssna efter ditt prat men vill ändå vara stark.
När allt kommer omkring är du bara en katt. En liten pälsboll och jag älskar så oerhört mycket.
För när allt kommer omkring är du min älskling, min finaste skatt och du råkar vara min finaste Valentino, katt och mammas gose pojke.



Jason Mraz ft. James Morrison  Details in the fabric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0